3 tahun punggung gatal

Friday, August 01, 2014

3 tahun punggung gatal

Saya ingin bertanya berkaitan masalah di -punggung saya. Dulu, badan saya sering gatal-gatal sehingga seluruh badan, termasuk punggung. Kegatalan ini meninggalkan masalah apabila meninggalkan kesan seperti kudis dan tidak hilang sejak hampir 3 tahun lalu. Ia turut meninggalkan parut hitam dan besar yang jelas kelihatan. Saya buntu mengenai masalah ini. Apakah puncanya?

-----------------

Anda menjelaskan terkena penyakit kulit dan kesudahannya kulit di punggung meninggalkan parut hitam yang besar. Nampaknya anda tidak senang dengan keadaan kulit punggung anda yang hodoh.

Anda sepatutnya jumpa doktor keluarga untuk menjalani pemeriksaan kulit punggung yang kelihatan hitam itu. Untuk saya menjelaskan apa yang ada di punggung anda memang mustahil kerana saya tidak tahu selagi tidak melihat dan memeriksanya. Inilah masalah kebanyakan orang kita. Ada masalah tapi tidak mahu jumpa doktor.

Jika kulit yang bermasalah, kita jumpa doktor keluarga dulu dan jika tidak dapat diselesaikan, kes itu akan dirujuk kepada pakar sakit kulit. Saya mohon maaf kerana saya tidak dapat bantu anda dalam hal ini. Sebaik-baiknya, buang perasaan malu anda dan jumpa doktor dengan segera. Tanpa pemeriksaan, masalah anda tak dapat diselesaikan.

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI