Juara Mania Hafiz belum ada rancangan dgn RM500,000

Monday, May 21, 2012

Hafiz yang memenangi wang tunai sebanyak RM500,000 selaku juara Mania memerlukan masa untuk menggunakan imbuhan kemenangannya itu sejurus diumumkan sebagai pemenangnya malam Sabtu lalu.

Menurut Hafiz adalah terlalu awal untuk mengumumkan perancangannya dengan wang setengah juta ringgit tersebut apatah lagi ia jumlah yang amat besar selain tidak menduga meraih kemenangan tersebut.

“Berilah saya masa untuk merancang dengan sebaik-baiknya duit kemenangan RM500,000 yang saya terima ini. Buat masa ini, saya masih terkejut dengan kejayaan ini kerana jumlah itu adalah paling banyak pernah saya terima selepas menjuarai Akademi Fantasia dua tahun lalu.


"Apabila sudah ada idea atau perancangan nanti maka saya akan umumkan. Saya kena berhati-hati menggunakan duit ini nanti," katanya sewaktu ditemui selepas konsert final Mania di Dewan Putra, Bukit Jalil di sini.

Selain Hafiz, naib juara Mania iaitu Stacy turut menerima hadiah lumayan berupa wang tunai berjumlah RM200,000 manakala tempat ketiga dimenangi Jaclyn Victor yang membawa pulang RM100,000 pada pertandingan yang disiarkan secara langsung menerusi Astro Ria itu. - UTUSAN

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI