Aktres Olivia Wilde berpisah dengan suami Putera Itali

Thursday, July 21, 2011

Aktres Olivia Wilde mengakhiri perkahwinannya dengan Putera Itali, Tao Ruspoli selepas sembilan tahun bersama kerana pelakon itu tidak mampu lagi berpura-pura bahagia dengan perkahwinannya itu.

Bintang filem Tron Legacy itu berpisah dengan Ruspoli pada hujung tahun lepas dan memulakan kes penceraian pada Mac lalu.

Olivia tegas dengan keputusannya untuk berpisah yang dipersetujui kedua-dua pihak.

Dia merasakan keperluan untuk berpisah setelah menyedari banyak usaha untuk mengekalkan perkahwinan tersebut gagal.

"Selepas berusaha mengubah perhubungan ini mengikut cara hidup yang kami lalui, saya menyedari ia bukan perubahan secara semula jadi.


"Apabila perhubungan memerlukan perubahan untuk memperbaiki keadaan, ia akan hilang seri dan penyatuan kami adalah kerana keadaan sekeliling. Saya tidak fikir kasih sayang seperti itu akan kekal," katanya kepada majalah Marie Clarie.

Tambah Olivia, ibu bapanya telah berkahwin selama 35 tahun dan mereka pernah menyatakan kepadanya supaya berusaha untuk kekal bahagia.

"Kami telah berusaha dan ia tidak membuatkan kami bahagia.

"Mungkin kerana sifat romantik saya yang tidak masuk akal. Saya mempunyai cara tersendiri dalam kehidupan saya termasuk kerjaya, hubungan, pemakanan dan percintaan. Saya tidak boleh hanya berpura-pura," jelas Olivia. - Agensi

0 Komen:

Post a Comment

 

ZONFINITI